Monday, June 15

Belum rasa macam mama

Selamat pagi :) Hah ambek awal naa nak update post.

Masa kecik-kecik dulu,
masa mama ayah pergi kerja,
aku dan adik diletakkan di taska.
But, before kitorang dihantar ke taska.
My mama will be very particular bila masuk bab-bab
1. Sarapan
2. Mandi Wangi Wangi Bedak Bedak
3.Baju cukup ke tak
4.Berus gigi
5.Plastik Baju Kotor

and banyak lagi sebelum ke taska.

Aku dan adik mula belajar berdikari.

Balik je taska.
Mama dan ayah bawa balik.

I wonder,
lepas mama dan ayah balik kerja.
Mesti dah ada makanan atas meja :')
and How mama and ayah ada kesempatan nak sediakan semua ni?
Even though diorang tak banyak spend masa dgn aku dan adik khususnya but

BUT

how amazingly mereka dengan cergas dan tangkas penat penat balik kerja.
Kat rumah semuanya dah ada , makan, pakai, minum and of course kasih syg.

Aku ni, balik meeting mpp, baju tak lipat lagi, terus masak nak bg adik makan, basuh pinggan pon dah rasa letih.

Belum lagi rasa macam mama :')

Betul.

sedih dan sebaklah cerita benda ni!

betapa teruknya aku ni haiyaaaa haiyoma.

Moga aku sentiasa jd hadiah mama dan ayah.
Bukan aku je,
adik-adik aku,
bakal ehem aku ke,
anak2 aku,

moga jadi hadiah utk mama dan ayah dunia dan akhirat.

:')))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

kan dah nanessssssss :'))))))))))))) bye