Wednesday, June 3

Segala Puji Bagi Allah

Salam and Dear Elly,

Hari ini berasa amat bertuah kerana dihadiahkan oleh Allah keluarga y terbaik, sahabat y terbaik dan orang-orang y terbaik :)

Hari ini terasa sayu mendengar ustaz menceritakan perihal peribadi Rasulullah S.A.W

Betapa rendah hatinya seorang Rasul y sanggup memadam namanya di Perjanjian Hudaibiyah :')

Allah.

Sepanjang minggu ini juga aku cuba untuk letakkan emosi,perjalanan perasaan dan kekuatan semangat pada tahap y positif.

Pelbagai perkata y telah aku rancangkan terutamanya untuk Festival Ihya Ramadhan, semoga usaha ini mendapat...

:')

Aku tidak tahu kemana hilangnya keinginan aku untuk menulis dan terus menulis.
Mungkin aku telah terbiasa untuk hanya meluahkan pdNya.

:')

but I wanna share! I wanna share everything yang berada di dalam mindaku.
Betapa Allah sentiasa di sisiku.
Betapa benar segala apa yang Rasulullah sampaikan.
Aku ingin kongsikan pada semua.

:')

Allah.
Hati y meronta-meronta..
Kami hidup di zaman fitnah. Akhir zaman :')

Aku tak tahu sama ada aku akan terselamat ataupun tidak :')

hmm..
nak nuat minit mesyuarat untuk perjumpaan petang tadilah ! :')

oh ya!

Ada sebuah cerita tentang Elly y nak jadi seseorang y istimewa dalam hidup Pocoyo.
Sekian terima kasih..
Kepada Allah kita berserah :')

Goodnight.