Sunday, December 20

Yeay

20 Disember 2015

One of the best day in my life.
Hari ini semua orang pergi Masjid As-Syakirin kat Gombak :p
Sebab semua orang kene pi kursus sebelum pergi sana.

Adik-adik yang baru datang ada yang main game, mengantuklah dan sebagainya :p
Aku.
Macam biasa buat-buat khusyuk. Tapi best dengar Ustaz tu cakap kat depan :)

Ramai makcik-makcik kat situ dan pakcik-pakcik kat situ,
Aku ni, tak tahulah dapat ikut ke tak tapi rasa nak tu ada. Ya Allah. KepadaMu aku bertawakal.
Aku okay je kalau pergi ke tak pergi.
Sebab Allah tahu apa yang terbaik untuk aku.
Tapi, harapnya tidak diduga atas perkara yang tak mampu.
Hey, apa kau cakap ni, Allah tak duga dengan perkara yang kau tak mampu lah mun. Rilekslah :)

Rasanya, sejak ayah dapat panggilan tu, yang lain ni,, haha nak bernafas pon rasa macam,
Ujian.
Setiap nafas yang diberi adalah ujian. :0
Takut tapi rileks. Acano tu. Haha.

Jadinya, kene minta maaf dengan ramai orang yang kita buat salah.
Alhamdulillah. Done.
Cuma,
harap-harap tidak gagal yang mengkufurkan.

Mehh. Nak tidur pon, mata tak ngantuk lagi. Bhaha. Nite.