Friday, December 11

Assalammualaikum Disember.

Hai Disember readers,
dah lama aku tak menyanya(johor) dale(kelate) blog aku ni.
Kadang-kadang rase nak tulis belake(terengganu) semua yang aku alami sejak Ogos yang lepas.

Nowadays, I tend to blame myself for everything.

Okay mari kita throwback,

Ogos

I can't remember exactly what had happen tapi sambutan hari raya and ada banyak tragedi yang menjatuhkan semangat. Heh.

September

Wow, Final dah dekat and study pulun habis nak habiskan sem 4

Oktober

Naik sem 5.

Nampaknya, aku kekontangan idea nak menulis. Haha.
Nak tahu sebab apa? Sebab sekarang ni lebih muda reblog, retweet, repost and regrann.
Oleh sebab itu, gaya penulisan semakin kurang memuaskan.

Okaylah, kalau nak describe this year. Yes, tahun 2015 does changed me a lot.

Aku dah mula selesa bila orang panggil aku Murni.
Aku lebih suka menyendiri tapi sangat suka berdamping dengan orang y betul-betul aku rapat.

Aku mula sayang seseorang unconditionally. Maksudnya, seseorang yang bukan dari keluargala =='

Aku mula murni dalam banyak hal. Haha.

Tapi, masih seorang yang emosi. Haha.


Mungkin bukan hari ni. Nak luah something.
And hari ni semua tidur bilik aku coz ada kejadian pecah masuk baru-baru ni.

Jadi, sebagai senior, macam biasalah BRAVE-LOOKING tapi ambo ni penakut gak, Hmm.

Semoga, Allah beri kekuatan pada hati yang lemah ini.

=) Laila saedah dear.