Friday, July 31

Alhamdulillah

Hai readers :)
Segala puji bagi Allah yang telah menciptakan diri ini.
Yang sentiasa menjaga dan memberi banyak peluang untuk memperbanyak amal ibadah..
Maafkan hamba yang sentiasa membuang masa.
Maafkan hamba yang kadangkala tidak mengutamakan soal akhirat.
Sebenarnya ingin sahaja aku tinggalkan dunia kerana aku begitu takut untuk hadapi esok hari.
Kerana takut berlaku dosa pada diriku.
Tapi, apabila aku teringatkanMu. . jiwaku menjadi tidak terlalu gentar.
Kadangkala semasa aku berjalan.. hanya padaMu aku serahkan hati ini..
Agar penyakit-penyakit tidak menyerangi hati ini,,
hanya Engkau Yang Mampu menjaga hatiku ini Ya Rabb..

Terima kasih kepadaNya yang telah memberi aku kekuatan untuk sentiasa bertenaga dan kuat semangat untuk makan sekadar perlu.
Terima kasih kepadaNya yang menjadikan aku rapat semula dengan keluargaku,..
Terima kasih kepadaNya yang telah mendidikku untuk hidup dengan kasih sayangNya.,
Terima kasih kepadaNya yang mengurniakan pelbagai nikmat padaku..
Berikanlah aku kekuatan untuk sentiasa menyayangiMu dan orang-orang yang menyayangiMu dan disayangiMu,,

Alhamdulillah, terima kasih sebab bagi Munirah Musa kekuatan untuk pergi meeting dan tidak ponteng satu kelas pon :)

Alhamdulillah sebab ramai kawan-kawan bawa kuih raya,, haha
Minggu lepas aku sebagai pengarah English drama,
join budak-budak ni dalam persembahan. huhu.
Saya suka English Drama :DD
Macam biasalah, mas,mila,maya,iqa,geng fatin dan kali ni Aisyah pon join kami. . yuhuu..
Minggu depan balik lagi.. yeahh.

kepada sesiapa yang membaca blog ni..
kalau awak nak tahu kenapa saya happy..,
saya nak bgtahu, yang Allah sentiasa ada..
Allah selalu dengar doa saya :')

dan saya malulah denganNya kadang-kadang :')

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..

semoga kita semua boleh survive kat akhirat :')

terima kasih Rasul S.A.W sebab selalu doakan kami..
terima kasih sahabatnya seba selalu make sure tarbiah tu menepati tarbiah Rasul S.A.W
terima kasih tabiin sebab bertungkus lumus merumuskannya,
terima kasih tabiin-tabiin sebab menyampaikan dengan penuh pengorbanan, :')
terima kasih anak-anak murid tabiin-tabiin yang sentiasa berjuang menegakkan syariatnya,
terima kasih kepada semua yang berkaitan di atas termasuk cikgu-cikgu,

sy tak tahu when all of this will end..
but I believe, Islam will win anyway, :')

please take care of my family , friends, beloved person, and muslims all around the world.

thank you Allah, :')